Slováci spojte sa!!! Robert | Pridané: 18.03.2016, 17:23 |
ĽSNS v týchto voľbách vyhrala. Ukázala nezávislosť, nepodliezala ako
na to zrejme čakali pravé i ľavé strany. Neprezliekla kabáty ako
kalkulačka Procházka v Sieti, nespacifikovala klamstvom svojich
voličov. ĽSNS volilo veľa mojich známych, vekovo rovnocenných a to mám
50 rokov. Slúžil som 24 rokov ako policajt v PZ SR, ale toľko
nezákonného svinstva voči občanom a republike koľko som videl ma
presvedčilo, že to čo sa tu nazýva zákonom je len nezákonné, špinavé
krytie špinavých iniciatív a praktík vládnucej a zákonodarnej vrstvy a
hlavne ich prisluhovačov - súdnictvo, polícia...
Navyše kohokoľvek som sa opýtal a oponentov proti môjmu presvedčeniu
sa po parlamentných voľbách 2016 našlo požehnane, nikto mi nevedel
odpovedať, prečo je ĽSNS spájaná s fašizmom. Ja som hneď po voľbách,
potom ako Procházka ukázal flexibilitu ľstivej "politickej kreativity"
a Bugár detto, odoslal prihlášku do strany ĽSNS.
|
|
Voľby Zuzana | Pridané: 13.03.2016, 19:16 |
Gratulujem ĽSNS za jej volebný výsledok, a prajem jej lídrovi veľa,
veľa síl v boji so skorumpovanými zlodejmi, ktorí sa žiaľ zase dostali
do parlamentu. Kiska a predsedovia politických strán, ktorí budú
zostavovať vládu ukazali opäť o čo im ide! Nie o zlepšenie života ľudí
na Slovensku, ale o svoje vlastné záujmy. Len tak sa dá pochopiť
ignorácia a odmietavý postoj k demokraticky zvolenej strane Mariana
Kotlebu. A čerešničku na tortu zaklincoval Kiska(zámerne nepíšem
prezident, lebo človek , ktorý na Slovensku propaguje americké hodnoty
života a všetko čo je západné nie je môj prezident!!!) odignoroval
viac ako 200 000 voličov SR- demokracia na Slovensku dostala pľuvanec
do tváre!!! Volila som ĽSNS a budem voliť, či budú alebo nebudú
predčasné parlamentné voľby. Mňa totiž presvedčil program tejto
strany, a doterajšia \\\\\\\"práca\\\\\\\" a výsledky politických
strán, ktoré už -poniektoré , 26 rokov parazitujú na tomto štáte a
hlavne na nás všetkých! Som rada, že ľuďom sa začínajú konečne otvárať
oči! Pán Kotleba držím Vám palce a prajem veľa, veľa síl a pevnú vôľu!
|
|
RE:Voľby EMKA | Pridané: 17.03.2017, 23:21 |
nacisti
|
|
Spolky - čertove volky Wewe | Pridané: 12.03.2016, 23:06 |
Myslím, že ten EÚ spolok sa aj tak rozpadne a každý sa bude zase hrať
na vlastnom piesočku, ide len o to, kto s tým sekne prvý - ak to budú
Briti, tak to pôjde sakra rýchlo...a čo vravíte na vstup Turecka -
bude to korupcia, alebo výsmech, alebo podraz, alebo ako sa to dá
nazvať? Niekto musí splniť aj nemožné a niekto si iba nadiktuje, čo
chce za riešenie utečeneckej krízy, ktoré aj tak nie je
riešenie...uvidíme, čo ukážu krajinské voľby v Nemecku -strana
AfD...\r\nvôbec nerozumiem, čo sa tu toľko rieši vstup ĽSNS do
parlamentu
|
|
Provokater Peter Dubecky | Pridané: 09.03.2016, 21:46 |
Nereagujte vôbec na príspevky pána Miroslava, je to nasadený
provokatér,vôbec si ho nevšímajte a ani ho nečítajte,je to strata
času.
|
|
Fašista Miroslav | Pridané: 09.03.2016, 21:54 |
Áno som provokatér. Rád rýpem do ľudí, ktorí vedia o politike úplné
nič a volia potom ľudí, ktorí privedú tento štát do väčšieho análneho
otvoru v akom sme. Nie že by ste volili demokraciu, tú pravú
demokraciu, nie vy musíte voliť úchylných fašistických "demokratov".
|
|
RE:RE:Fašista Miroslav | Pridané: 09.08.2016, 18:53 |
Tomu verte. Každý mesiac poberám 50000 euro od západne orientovaných
mimovládok
|
|
RE:Fašista Katka | Pridané: 18.07.2016, 12:29 |
táraš hlúposti, máš to zrejme dobre zaplatené.....
|
|
RE:RE:Fašista Adamte | Pridané: 22.04.2016, 16:13 |
KIKA veľa kokotov vyfajčila v rakúsku nemecku nevie čo rozpráva ona
myslí že celý štát je kokot ktory vyfajčí
|
|
RE:Fašista Kika | Pridané: 20.04.2016, 17:23 |
O akej demokracii hovoris. A Ty rozumies tej politike, tak co si
nekandidoval, aby si nastolil tu spravnu moralnu demokraciu, .Pokus sa
zmienit, ktory stat ma tu hlasajucu demokraciu,ktora je budovana na
etickych a moralnych principov?.Si politik odpovedaj. Dakujem Pekny
den
a na etickych a moralnych princip
|
|
RE:Fašista Miroslav | Pridané: 09.03.2016, 21:58 |
A ešte chcem dodať, že ľudí, čo nerozmýšľajú bude na svete vždy viac,
ako tých čo rozmýšľajú. Preto voľby dopadli tak ako dopadli ( tým
chcem povedať že 8% zo zúčastnených nerozmýšľa vôbec, len pre
pochopenie).
|
|
ĽSNS Miroslav | Pridané: 09.03.2016, 20:03 |
http://fici.sme.sk/c/20113813/11-jednoznacnych-dokazov-ze-kotlebovci-v
-ziadnom-pripade-nie-su-fasisti-ani-rasisti.html
Tu máte svojich hrdinov.
|
|
Volila som 19; Katka | Pridané: 09.03.2016, 19:44 |
Teším sa z úspechu vo voľbách ĽSNS - a prajem nám všetkým, aby už
konečne prišla zmena, ktorú pocítia všetci občania našej krásnej
vlasti.Držím palce a ak bude treba - podporím svojim hlasom opäť ĽSNS.
|
|
RE:Volila som 19; Karol | Pridané: 10.03.2016, 10:16 |
Potom to už nebude naša krásna vlasť.
|
|
10 bodov Livi | Pridané: 09.03.2016, 06:45 |
zijem dlho daleko a precital som si desat bodov programu strany.
nevidim nic nacisticke, neonacisticke alebo fasisticke .
presiel som asi 35 krajin, v niektorych dlhodobe a zistil som, ako aj
moji vzdelani a uspesni priatelia v US, Canade a inde, ze mame krasnu
zem a nemusime sa za seba hanbit. zoologicku zahradu na slovensku
nepotrebujeme.
|
|
RE:10 bodov Ua, ua | Pridané: 15.03.2016, 11:28 |
Z príspevku je jasné že nežijete na Slovensku. Myslím, že v zahraničí
dlho neostanete, ak my čo žijeme tu prijmeme izolačnú politiku
Kotlebu. Nech ste kdekoľvek, budete tam nežiadúca osoba.
|
|
RE:10 bodov Karol | Pridané: 10.03.2016, 10:18 |
Zájdi k očnému a kúp si okuliare
|
|
RE:10 bodov Ingrid | Pridané: 09.03.2016, 13:28 |
Keďže som nejakú Kotlebovu stranu predtým neregistrovala, tým, že
každý naňho nadáva..., tak som si prečítala čo za fašisticky
orientovaný vládny program má...
A nech ho čítam zpredu, zozadu x-krát..nič poburujúce ani špatné na
ňom nevidím...je dosť veľa toho s čím by som s ním súhlasila.
A úplne pokrytectvo je, že s ním nikto nechce rokovať a dokonca aj
prezident ho odmieta.
Raz je to strana, ktorá bola legitímne zvolená občanmi, tak ju treba
rešpektovať a snažiť sa dohodnúť na kompromisoch, ktoré vedú k
spokojnej spoločnosti, stabilite krajiny.
Každý politik vykrikuje ako im ide o blaho národa, ale koná úplne
opačne...
Keď budú predčasné voľby, určite bude mať Kotlebova strana oveľa
vyššie percento !
|
|
RE:RE:RE:RE:10 bodov Vilon | Pridané: 24.11.2016, 01:08 |
Kto nechce žiť doma z ekonomických dôvodov, toho neviníme. Je to daň
systému. Ale kto sa naviac k tomu, ečte vzdáva svojho občianstva v
prospech cudzieho štátu, ktorého obyvatelia mu budú stále pripomínať
jeho pôvod, tak ten je len a len zradca. Obyčajný ekonomický migrant.
|
|
RE:RE:RE:RE:RE:10 bodov Adamte | Pridané: 22.04.2016, 15:45 |
Kika rozumie fajčiť kokoty za 5 euro v rakúsku rozprávať domy Sto
tisic euro kurvička špinavá ako jej mater kurva ojebavacka
|
|
RE:RE:RE:RE:RE:10 bodov Adamte | Pridané: 22.04.2016, 14:51 |
KIKA Tvoju mater špinavu kurvu sme živili v 90 rokoch aby sme skončili
o holokauste !S takych špinavých špinavých kuriev ako tvoja mater sa
musime ponaučiť !
|
|
RE:RE:RE:RE:10 bodov Kika | Pridané: 20.04.2016, 17:37 |
Co si neostal zit na Slovensku po roku 1989, a nemusel by si vobec
odovzdavat cestovny pas. Takze tak je dobre na Slovensku, ze si musel
odist do zahranicia. To je vizitka Tvojho pocinania a potom ides
kritizovat. Ked Ti je dobre v zahranici, tak si uzivaj zivot v
zahranici, tam budes iba imigrant. Pekny den
|
|
RE:RE:RE:10 bodov Hanba | Pridané: 18.04.2016, 23:22 |
Pan Miroslav, uplne s Vami suhlasim. Pridam, ze je rasisticke nazyvat
Romskych obcanov "Cigani" a nazory Kotrbu, prepacte Kotlebu o
homosexualite su absolutne primitivne az priamo ubohe. Sveci tu o jeho
IQ v tej jeho palici co ma namiesto hlavy. Co sa tyka hliadkovania vo
vlakoch, pripomina mi to Nacisticke Nemecko v 30ich rokoch kde sa
organizovali taketo cinnosti, ktore sa postupne rozsirili aj do ulic.
Vysledok pozname. Najviac ma vsak sokuje, ze tento dostava podporu od
slovakov. A to je na tejto veci to najnebezpecnejsie. Vystup z Unie
alebo NATO? Slovensko moze byt len a len vdacne za to, ze je clenom
tychto. Zijem v zahranici uz 18st rokov a po tychto volbach som
poziadal o obcianstvo. S radostou odovzdam Slovensky pas. A Kotleba si
moze s nim vytriet...
|
|
RE:RE:RE:RE:10 bodov Miroslav | Pridané: 11.03.2016, 18:28 |
Celá demokracia je postavená na Biblii a kresťanstve, keďže sme všetci
utvorení na boží obraz a sme si všetci rovní. A budem o nej hovoriť
keďže som ju čítal a chodím na kresťanskú školu. Je zaujímavé, že
ľudia ktorí si myslia, že sú tí správni a spravodliví kresťania,
najviac rozširujú nenávisť. Presne takéto "plemeno" Ježiš nemal rád. A
musím Vás prekvapiť, tí "prihriati" sú väčšinou lepší ľudia ako ľudia
ako vy. Peace! Na pláž !
|
|
RE:RE:RE:10 bodov Nevolic | Pridané: 11.03.2016, 17:53 |
pan prezident preco neviete prijat KOtlebu a bratate sa s fasistani v
kyjeve
|
|
RE:RE:RE:10 bodov Mauro | Pridané: 10.03.2016, 01:59 |
Nie do skazy, lež do očisty, kde sa zbaví všetkej tej odpornej špiny,
ktorú si opísal vo svojom príspevku a nazval ju demokraciou. A nehovor
o Biblii pretože si ju vôbec nečítal o čom svedčia tvoje choré
výplody, tam sa nehovorí, že máme byť toleratní k pedofilom a
prihriatým. A ešte zaujímavá vec, ktorá unikla falzifikátorom, kde
Ježiš hovorí kňazom :môj boh nie je váš boh lebo môj boh je svetlý boh
a ten váš je temný boh.
|
|
RE:RE:10 bodov Miroslav | Pridané: 09.03.2016, 17:26 |
Čiže vystúpenie z NATO a Eú (čo by prinieslo väčšiu biedu, izolovanosť
a boli by sme ako Poliaci, čo robia v Nemecku za stravné lístky)
domobrana ( naozaj sa tešíte ako pár tupých holohlavých ľudí bude
terorizovaťdediny a mestá ako za Mussoliniho ?) zákaz imigrantov
(diskutabilná téma, ale čo takto si spomenúť na to kresťanstvo ktorým
sa strana oháňa mám pocit, že v Biblii sa píše miluj blížneho svojho,
alebo si spomeňte ako USA príjimala slovenských imigrantov) podporovať
tradičné hodnoty ( zakazovanie homosexuality alebo inej sexuality ak o
je heterosexualita, je obmedzovanie ľudskej slobody)a veľa ďalších Vám
nevadí ? Wow, tenot štát speje do peknej skazy.
|
|
Volilsomkotlebu.sk Volilsomkotlebu | Pridané: 08.03.2016, 23:46 |
Som zaskočený, ako každý osočuje Kotlebu. Použil v kampani fašizmus?
Používa v BB fašizmus? Označil sa za fašistu? To, že bude v parlamente
a bude predkladať, komentovať a hlasovať za zákony je len pre ľudí
dobré. Konečne niekto, kto nebude podplatiteľný a zároveň dá pozor, čo
sa schváli. Za 4 roky nám ukáže, kto je a ako to myslí so Slovenskom.
Podporte Kotlebu na http://volilsomkotlebu.sk
|
|
Máš môj hlas Milan | Pridané: 08.03.2016, 20:24 |
Nevolil som Vás, ale po tom čo spravil prezident, že Vás totálne
odignoroval Vás budem voliť aj s celou svojou rodinou. Máte pravdu.
|
|
Komunisti sú vačšia hrozba Peter dubecký | Pridané: 08.03.2016, 17:34 |
Hiovorí sa stále o fašistoch,, spomína sa minulosť stará už niekolko
desaťročí.Ale že stále vládnu vo všetkých stranách komunisti, resp .
ich potomkovia - o tom sa nehovorí. A komunizmus bol oveľa horší.
Ludia strašne zabúdajú, čo spravili komunisti, a pri tom vo voľbác
bola aj komunistická strana slovenska. treba výjsť do ulíc a konečne
ju zakázať.
|
|
RE:Komunisti sú vačšia hrozba Marius Konsto | Pridané: 12.01.2017, 18:29 |
To je úplne jedno, ký -IZMUS je, treba však vidieť, kto vždy dôsledne
zamieša karty a zamúti vodu tam, kde je relatívne všetko dobré pre
ľudí. Pozrite sa, stačí nazrieť od VOSR r.1917 -kto tam prakticky
rozpútal peklo, kto vytvoril OPOZÍCIU? Boli to SIONISTI, ktorí vn
12-tich Revolučných komitétoch mali všade min. 9O%účasť /ostatných 1-2
dosadili z judášskych zapredancov Rusov. ďalej - prečo vlastne vznikla
Druhá svetová vojna? Nuž pre čo iné ako pre veľké židovské majetky
vtrhli 1.septembra 1939 Nemci do Poľska? Kto financoval vojnu? Na
nemeckej strane židovské závody Krupp, na druhej strane, v USA zase
židovský Ford, Rotschild...Kto pred pár rokmi rozpútal peklo v býv.
Juhoslávii a nechal vyvraždiť /s pomocou nášho "demokrata" Dzurindu.
ktorý tam povolil vrahom prelety cez naše územie/, keď sme naviac ešte
ani neboli členmi NATO, ani EÚ?! Kto režíroval vznik a krvavý priebeh
"Farebných revolúcií" na Arabskom polostrove? Veď dovtedy každý štát
tam mal svojho vodcu a nebolo počuť o žiaqdnom TERORIZME! Medzi
opozíciou v Sýrii bolo napríklad na záberoch vidieť "nenápadné" členky
izraelskej tajnej služby MOSSAD. Čo k tomu všetkému dodať? Nič, každý
si musí urobiť svoj názor na politickú situáciu dneška...
|
|
RE:Komunisti sú vačšia hrozba Miroslav | Pridané: 08.03.2016, 17:43 |
Komunizmus, že bol horší ako fašizmus ? To nemyslíte vážne toto :D
Nevravím, že bol skvelý ale mám taký pocit, že bol na tej istej úrovni
ako fašizmus. Ak chcete zakázať KSS tak by ste mali zakázať aj tieto
zelené fašistické opice.
|
|
Uha. Vlasto | Pridané: 08.03.2016, 11:20 |
Po precitani desatora mi je jasne, ze to tito sudruhovia maju trochu
pomotane. Esteze ich nikto neberie vazne. Nastastie.
|
|
RE:Uha. Ingrid | Pridané: 09.03.2016, 13:32 |
tým, že na nich každý útočí, budú mať v predčasných, alebo riadnych
voľbách vyššie percento..
Ich program nie je až tak celkom od veci, niečo je reálne, iné nie,
ale to je rovnaké u každej strany....
|
|
Marian drž sa!!!!!!! Ondrej | Pridané: 08.03.2016, 09:21 |
Chcem ti na zaciatok zablahozelat k skvelemu volebnemu vysledku....
Volil som ta aj s celou svojou rodinou a som rad ze aj nase hlasy
podporili tvoju tazku cestu..... Dokazal si uz vela veci a dufam ze sa
ti postupnou pracou podari dostat sa az na vrchol.... DRZ SA!!!!!
|
|
RE:Marian drž sa!!!!!!! Pppp | Pridané: 08.03.2016, 20:27 |
Presne. Drzim aj ja palce a ak budu dalsie volby dufam ze bude mat
este viac hlasov
|
|
Len trepete Nezaslepený | Pridané: 08.03.2016, 00:05 |
Je trápne, ako tu obhajujete Kotlebu, kydáte na prezidenta a ostatných
čo s ním nechcú mať nič spoločné. Nie prezident, nie ostatné strany
ale p. Kotleba sa diskvalifikoval už pred pár rokmi, keď hajloval,
chodil po rómskych osadách a zastrašoval rómov, vyzýval občanov na
nepokoje a pod. Ani teraz sa jeho rétorika nezmenila a aj v programe
LSNS je to zrejmé, že je extrémista. Skrýva sa za národné a kresťanské
idei, no jeho činy sú pravým opakom. Ohlupuje národ, čo sa mu darí.
Mladí si myslíte, že on vytrhne Slovensko z mizérie. Práve naopak
uvrhe Slovensko do izolácie od celého normálneho sveta. Francúzko sa
pred pár rokmi spamätávalo z toho, ako Leepenova strana- fašistická
ohlúpila národ, no ten SKORO pochopil čo sa deje a Lepena aj s jeho
stranou poslal do riti. Vzorom p. Kotlebu je asi KIM zo Severnej
Korey, Lepen z Francúzka, no takýmto ľuďom odzvonilo. Nikto po nich
ani neštekne. Takisto to bude s Kotlebom, no mládež Slovenska, na to
prídeš až potom, keď nie že teraz robíš či študuješ v UK,SRN a podobne
a poberáš tam ešte aj slušné štipendium, ale potom to bude presne
naopak. Vrátite sa domov s holou riťou. Za to za čo sa v roku 1989
bili Vaši otcovia, aby sa zbavili komunistov, zabezpečili vám lepší
života pod., tak toto si vy nezaslúžite. Vzdorujete, no nie správnym
spôsobom. Kotleba nie je cesta do budúcnosti, Kotleba je cesta do
pekla. Zamyslite sa, prečo s ním nikto nechce rokovať, nie je to
prezident, nie sú to predsedovia iných politických strán, ale je to
drvivá väčšina voličov v SR, ktorí odovzdali týmto stranám svoj hlas a
je ich naozaj drvivá väčšina. Naozaj ste takí naivní. Slovač hlavne
mladá, budíček, kým nebude neskoro.
|
|
RE:Len trepete Kika | Pridané: 20.04.2016, 17:48 |
Chod skusit zit medzi nich, potom zistis, ze kto je extremista. Ty sa
pravdy nedovolas. Tu pravdu budu mat paraziti, prizivnici nasho
statuAle ked patris do ich krvnej skupiny, ale si pracovity a
sebestacny, tak neverim, ze by si chcel s nimi nazivat. To hovorim z
vlastnej skusenosti. Kazdy den su s nimi problemy.
|
|
RE:Len trepete Robert | Pridané: 18.03.2016, 17:44 |
Kotleba v rómskych osadách? Bol na svojom pozemku a na tom pozemku si
veselo a nezákonne žijú a bývajú Rómovia - cigáni. Žijú tam a užívajú
si cudzí pozemok - Kotlebov pozemok a postavili si na tom cudzom
pozemku nelegálnu stavbu. Ak sa to Vám páči tak aby ste neboli
prekvapený aj s rodinou, až raz prídete domov z práce a v byte budete
mať nasáčkovaných 10 cigánov, ktorí Vám oznámia, že tam odteraz bývajú
vo Vašom byte, lebo sa im páči a pokiaľ budete chcieť, aby sa
odsťahovali, budete si to musieť vysúdiť, čo slovenskému súdnictvu
potrvá 10 rokov prinajlepšom. Ešte ak si budete brániť svoj byt a
dožadovať sa svojich vlastníckych práv, tak ako sa dožadoval p.
Kotleba niekde pri KE, tak túto nezákonnosť príde chrániť orgán činný
v trestnom konaní - PZ SR, ktorá týmto vedome a zámerne podporila
trestnú činnosť a nezákonnosť konkrétnych Rómov. A potom sa to zahladí
do nejakého spolitizovaného stratena. Lenže tomu už odzvonilo. Je veľa
ľudí, ktorí sa postupne ozvú a pridajú, i v radách polície, veď oni
len plnili rozkazy, tomu niekto velil, toto niekto nariadil. Až sa
súdnictvo znova zoštátni, znárodní a polícia tiež a nebude slúžiť
torzu, úzkej skupine a jej súkromným záujmom, príde pravda po
slovensky späť na Slovensko... Už čoskoro
|
|
RE:Len trepete Au au | Pridané: 15.03.2016, 22:15 |
Nezaslepený ...už som mala z toho zlý pocit, ale aspoň niekto
normálny. Už som rozmýšľala, že kde to som. Mladí majú pravdu keď zo
Slovenska utekajú. S takými názormi, aké sa tu vedú a žiaľ presadzujú
do parlamentu ani inú budúcnosť a možnosť nemajú. Veď pred rokmi
prispievatelia na túto stránku určite volili Mečiara, ten mal tiež
také silácke reči, teraz je ten naj. ... Kotleba. Ruku na srdce, že
mám pravdu. Vy nepotrebujete dobrých politikov, ekonómov..... Vy
potrebujete boj, silu nenávisť..... A že za Boha a národ. Nie!!!!!
Tento boj je len za slávychtivých jedincov, za nenávisť, za zlobu....
To z Vás len tak chrlí.... Áno v určitých otázkach treba pritvrdiť,
ale určite nie kotlebovským spôsobom (viď už zvolený a odvolaný
poslanec ĽS NS, nádej väčšiny tu diskutujúcich, ešte ani si nestihol
sadnúť a už súdený, jedným slovom super, vzorka vašej voľby), keď už
to vám neotvorilo oči a nadaľej idete za ĽS NS, tak Vám nepostačia
žiadne dioptrie, na to treba iné odd. ...
|
|
RE:Len trepete Vlado | Pridané: 09.03.2016, 13:52 |
A preto sa skrivas a pises hluposti pod pseudonymom...ak si pozries do
ho volil zistis ze dostal hlavne hlasi od vzdelanich ludi a nie od
hlupich oviec.....ludia sa tesia ze skoncil komunizmus a pozrime sa do
bol stale na hade 4 krat komunista a teraz tam je uzernik ktoremu
nezobrali prihlasku komunisti
|
|
RE:RE:RE:Len trepete Miroslav | Pridané: 20.04.2016, 21:35 |
Nepoučujte o gramatike, keď ju sám neviete.
|
|
RE:RE:Len trepete Kika | Pridané: 20.04.2016, 17:14 |
skryvat sa pise s "Y" a hlupych oviec tiez s tvrdym "Y",lebo je to
2.pad m.c..Inacsie Tvoj prispevok ma logiku. Inac povedane, uz nema
ani vyznam odpovedat tym , ktori len pisu hluposti o p.
Kotlebovi.Radsej nech si nastuduju literaturu, co znamena pozdrav "Na
straz" a potom nech sa zviditelnuju, aki su vzdelani. Pan Kotleba je
vzdelany muz a poctivy a spravodlivy clovek. Ide mu o spravodlivost. A
nie vypisovat same dristy, co nemaju ani hlavu ani patu. Tito, co pisu
o niom hluposti, nepisu to z vlastneho presvedcenia, ale len co pocuju
od druhych idiotov, a oni to serviruju. Treba si prestudovat dejiny,
vyvoj Slovenskeho statu a nie tarat nezmysly. Sami historici maju z
toho mix_max, tak co my mame do toho co hovorit, ked nie sme
historici. A komunisticky dejepis sme sa ucili vsetci,kde je vsetko
poprekrucane, aby to pasovalo na vtedajsi rezim. Politika je velke
huncustvo iba vyvolenych, tak tvrdili nasi pradedovia. Prajem pekny
den
|
|
RE:Len trepete Pppp | Pridané: 08.03.2016, 20:29 |
Ty somarrr. Treba Kotlebu uz dost nakradli
|
|
RE:RE:Len trepete Katka | Pridané: 09.03.2016, 08:47 |
Vy ste úplne vypatlaný. Vy si vážne myslíte, že Kotleba je ten
spravodlivý, ten kto nám pomôže???? Je úplne rovnaký, ako všetci
ostatní. Ak by sa dostal ku korýtku bude si hrabať zase len pre seba a
svoju rodinu!!! A to, že naňho ľudia nadávajú, tak za to si môže sám.
Chcete,aby sme sa odlúčili od NATO aj EU???? Nezdá sa vám všetkým, že
človek, ktorý praje "pekný biely deň" a hovorí NA STRAŽ je normálny???
ŠAk čo, Kotleba nám nakúpi rovnošaty a môžeme ísť všetci na vojenskú
školu, aby sme si potom, ako budeme samostnatný štát mohli to naše
Slovensko ubrániť sami!!!!! Za svoju minulosť si môže sám, tak sa
nečudujte ako blbci, že naňho ostatní nadávajú!!!
|
|
RE:Len trepete Marian | Pridané: 08.03.2016, 15:30 |
tiez nemam Kotlebu rád ale volil som ho lebo je to 1000 krat lepšia
volba ako ostatne strany ktorym ide iba o vlastny zisk . Takyto
prispevok mohol napisat iba Ciganomil alebo niekto kto sa vie prizivit
na takzvanych Eurofondoch
|
|
RE:RE:Len trepete Peter Dubecký | Pridané: 08.03.2016, 17:29 |
Každý rozumný človek,ktorý nemá zatemnený mozog, nebude voliť
komunistov a ich potomkov, zbohatlíkov a ich potomkov, Marián, frž sa,
Veríme ti.
|
|
RE:Len trepete Roman | Pridané: 08.03.2016, 12:33 |
Nájdi nám video, alebo foto na ktorej hajloval. Prosím. Stavím sa, že
nenájdeš ani hovno. A tie ostatné patoky som radšej ani nečítal,
zrejme majú rovnakú hodnotu ako táto poznámka. Ty si práve že riadne
zaslepený.
|
|
V predcasnych uz budem volit,cez tu Slavian Slav | Pridané: 07.03.2016, 22:51 |
Tak po tomto co urobil dnes ten CIA Scientolog,pojdem nabuduce aj ja
pridat hlas k LS NS, prisaham! Aj ked nam to rysavy rabin Fico
stazil,volby v zahranici...Dnes, 7.03.2016, seznam.cz (Evropa) pise,
ze rabin Fico poslal slovenske zbrane do Saudskej "matere" a tie
skoncili v rukach ISIS !!! A takyto rysavy rabinsky teroristi si
dovoluju osocovat,ze pan Kotleba je fasista... Ako aj to "ze svet je
pobureny"...
Dnes sa vsetci rabini zisli pri Muroch narekov-len kvoli LSNS a panovi
Kotlebovi...A nas CIAntolog ho odmietol...Pekna to
Cerveno-Modra=Ruzova zgerba Zapadu,co nosi ruzove gatky a ponozky...
|
|
Boh je s vami. Félix | Pridané: 07.03.2016, 22:29 |
Hamba prezidentovy SR, tým že odmietol predvolebné rokovanie s vašou
stranou dal najavo všetkým občanom čo vás volili, /viacej ako 200 000/
že ich má na háku. Ja som vás nevolil, no po tom ako sa zachoval
prezident, vás voliť budem aj s celou svojou rodinou. Nedajte sa
vyprovokovať aby na vás nekydali že ste fašisti a teroristi a neviem
čo ešte. Pravda musí zvíťaziť!!!
|
|
Gratulácia Jozef | Pridané: 07.03.2016, 20:46 |
Marian, pochádzam zo západného Slovenska, mám 64 rokov a touto cestou
Ti chcem pogratulovať k volebnému úspechu, Nedaj sa zastrašiť a
pokračuj v nastúpenej ceste k lepšiemu Slovensku, Pán prezident by sa
mal hanbou prepadnúť, pretože tu nejde o to, že si neváži Teba, ale on
si neváži tú silu národa, ktorý Ťa volil, Držím Ti palce. Jozef
|
|
RE:gratulácia Nether | Pridané: 07.03.2016, 21:41 |
Jozef: Tá sila 6-tich percent Národa!!! Uááááá! Zvlášť ak pochybujem,
že vôbec existuje strana, ktorá by do toho šla s Kotlebom.
|
|
RE:RE:gratulácia Dusan havo | Pridané: 09.03.2016, 18:14 |
8% a je to mnohonasobny narast oproti minulym volbam a v najbizsich
bude 12-15%
za meciara sme boli preto izolovany stat,lebo sme sa nepchali zapadu
do zadku.uvalili nam sankcie, embarga..az sa potom miki pokakal a
vsetko rozpredal zapadu takmer zadarmo a ficko v tom pokracuje a este
aj sebe uliava viac. nech jradnu, kradnut budu vsetci,ale tak nech
jradnu,aby to neubijalo zivoty v nasom state. sme mohli mat svoje a
pri dobrom hospodareni 10x viac ako nam davaju zaplaty v podobe
eurofondov, na ktore sme sa sami poskladali. drzte sa kotlebovci,
nenadavajte, robte hlavne činy,ale aj kompromisy a nedajte sa kupit.
lenze europa nas odvrhne,ale to nevadi, budeme mat svoje potraviny a
ovela kvalitnejsie.nejak treba zacat a potravnova a energeticka
sebestacnost je zaklad, pevny zaklad. teraz sme len kolonia a lacna
pracovna sila. drzim palce a dam znovu hlas. len vydrzte tieto tlaky.
|
|
Volby Juraj | Pridané: 07.03.2016, 20:03 |
Gratulujem, v pripade dalsieho kola mas moj hlas. đź??
|
|
Gratulácia Konečne | Pridané: 07.03.2016, 18:42 |
Gratulujem Marianovi Kotlebovi k úspechu vo voľbách. Nech vydrží a
nedá sa znechutiť nosatými.
|
|
RE:gratulácia Pavel | Pridané: 08.03.2016, 21:10 |
kotlebu treba zrusit ok
|
|
RE:gratulácia Miroslav | Pridané: 07.03.2016, 18:49 |
Gratulujete hanbe Slovenska.
|
|
RE:RE:RE:gratulácia Karol | Pridané: 10.03.2016, 10:38 |
Skús napísať prečo sa nemôžeš vrátiť domov teraz
|
|
RE:RE:RE:gratulácia Miroslav | Pridané: 08.03.2016, 17:03 |
Pokiaľ viem, tak sme si nepotykali :) A nenosím ružové gaťky a
ponožky. Smutné, že iný argument, ako tento úbohy paskvil neskorej
puberty, nemáte na vyvrátenie môjho názora. A slniečkárom ma
nenazývajte. Chcem len jednoducho lepšiu budúcnosť pre Slovensko, ako
túto fašistickú lúzu. Peace!
|
|
RE:RE:gratulácia Jaroslav | Pridané: 07.03.2016, 22:54 |
Hanba je to,ze aj ty nosis ruzove gatky a ponozky, slnieckar...
|
|
RE:RE:RE:gratulácia štubanfírer | Pridané: 07.03.2016, 22:47 |
samé drísty. nepíš si tie pičoviny sám
|
|
RE:RE:gratulácia Simon | Pridané: 07.03.2016, 19:07 |
Aj z USA fandím Kotlebovi. Zrob poriadok s neschopnými aby som sa
mohol vrátiť domov na slovenské Slovensko.
|
|
Parlament Miroslav | Pridané: 07.03.2016, 16:43 |
Celý svet sa na nás smeje, že sme si zvolili do parlamentu novodobého
"buditeľa národov" alias slovenského Mussoliniho. Občania sa pre zmenu
nechali odrbať človekom, ktorý vie o politike asi toľko, čo právnik o
medicíne.
|
|
Ruzovy mi ukradli aj volebne pravo. Slavian Slav | Pridané: 06.03.2016, 22:08 |
Zijem v UK,kam ma vyhnal blahobyt Vypravcu vlakov-Dzigon...Jeho
cerveno-Modry nastupcovia ktory sa tak navzajom miesaju a miesali v
tunelovani a v zlodejine, ze az Zruzoveli,co poznat na ich
kravatach,spodnom pradle a ponozkach, ked ich prestituti predvazdaju v
Ruzovych kanaloch TV... Tato mafianska Mishpucka vie ze my v cudzine
im lepsie vidime do carodejnickych karat Tarotu-kolotoca rozkradania a
tunelovania Slovenska, jedna "kauza" za druhou(pripad znie prilis
Slovensky a usvedcivo)...Tak nam zaviedli volebne paky ako nas odradit
od volieb,co je v cudzine vybavovanie ako kedysi prihlasenie
anglickeho auta s lavym riadenim na Slovensku,a mozno az
dodnes...Takze,statisice sme "zleniveli" ist touto procedurou Ruzoveho
sadu v dnesnej "Slovenskej" politike volieb cez ambasady....No ale po
vcerajsich volbach sa zrejme ten Ruzovy sad Cervenej a Modrej hluzy
prania spinavych penazi rozpadne na jednu-dve spinave ponozky pohodene
na okraj Slovenskeho Krasu...Tato odstavena hluza megazlodejov na
sokovu vlnu iste nenavidi Internet,cez ktory sme jasne mohli radit
volicom doma,ako to bolo a je s tym Ruzovym sadom ktory nespalilo
Slnko, ale ich zlodejina a Slovenski volici ! Touto cestou dakujem
vsetkym volicom LS NS, ktory aspon zablokovali dalsie tunelarske
schrankove firmy, megazlodejinu a rozkradanie az po tu najnizsiu
korupciu v tom dnesnom a malom Slovenskom "gulagu" pod vedenim
Cerveno-rysaveho Fica a Modrej "opozicie" len pri valovoch...
|
|
RE:Ruzovy mi ukradli aj volebne pra Abc | Pridané: 08.03.2016, 07:22 |
chudák
|
|
Zemska Precesia diriguje aj politik Slavian Slav | Pridané: 06.03.2016, 21:40 |
Cina ma vacsinu pamiatok pod zemou(Terrakotovu armadu, hrobku panej
Tao z Mawangdui,ci Palac 7 nebeskych bran,atd.),pretoze od Ciny zacina
novy cyklus OSVIETENIA ducha narodov,ako aj znovuzrodenie ludstva a
ludskej civilizacie zijucej v cykloch nasej galaxie a vesmiru...
Samotna Precesia Zemskej osi trva presne 72 rokov pre 1 * oblukovy
stupen...Ide z Vychodu smerom na Zapad,kedy sa jednotlive oblasti zeme
a narody skoro akoby z nicoho nic, ocitaju v ich malom "zlatom veku"
vyvoja...Zacina aj ich rozpinavost a kolonizacna migracia smerom na
Zapad(Mongoli-zlate hordy,atd.)Z Ciny sa presunula do Tibetu a odtial
do Indie,Perzie a Byzantskej Rise-na vyslni a potom upadku...Presla do
Rimskej Rise,ale OSVIETENIE ducha narodov zasiahlo aj Slovakov a ich
"Velku Moravu",odkial sa Slovaci pobrali aj duchovne napomoct susedkym
Cechom( a nie naopak,ako hlasa nadradena Ceska propaganda)...Po pade
"Velkej Moravy" prisiel aj pad Cechov a zapadnych Slovanov ,Rujany a
oblasti dnesneho Vychodneho nemecka,az po Oldenburg,Berlin,Schwerin,a
podobne,vratane Luzickych Srbov...Kolonizacne maniere a vyboje duchom
osvietenia sa posunuli potom do Zapadnej Europy,kde
Francuzsko,Anglicko,Spanielsko a Portugalsko sa stali najvacsie
kolonialne mocnosti v Stredoveku...Potom Precesiou zasla ich slava, a
ta sa posunula cez Atlantik do Ama-riky(zensky-Hadi a Draci
kontinent)...Tieto 4 menovane kolonialne mocnosti casom Precesie
upadli do podpriemernosti, a dnes ti,ktorich oni isli kolonizovat,
kolonizuju ich krajiny! Ama-rika je siroky kontinent s niekolko
casovymi pasmami,tak Amerika vladla svetu ako kolonialna mocnost aspon
234 rokov...Dnes,vdaka Precesii su USA v recesii a ko aj v moralnom
upadku,kde zostanu ako priemerna ci podpriemerna krajina aspon 1000 az
1260 rokov...Po niekolko storociach znovu pride OSVIETENIE ducha
narodov v Strednej Europe,ak nase narody neznici slobodomurarsky
Internacionalizmus a miesanie stada "gojov ci gadzov"...Anticka Cina
poznala 5 farieb cisarov po zjednoteni Ciny,ktore bolo pocas ich
Osvietenia skor dobrovolne ako vojensky...Vojensky sa nasilu
"zjednocuju" narody v oblasti negativneho polu, dnes v EU... Zlty
cisar Ciny bol ten najosvietenejsi a zanechal najviac pamiatok,ako aj
skvosty Ciny v archeologii ich maleho "zlateho veku"...Aj jeden z
tychto 5 farebnych cisarov Ciny nedodrzal Tao-Chod nebies,tak ho
zvrhli a zavrazdili,a dosadili takeho,ktory isiel s Chodom nebies...
Cosi podobne dodrziavaju aj obe Loze sveta,Cervena a aj
Modra...Navyse,kto neveri,nech sa zblizka pozrie na JEDNU STRANU USA
rozdelenu do dvoch farieb: Cervenych Republikanov a Modrych
Demonratov...Britania,ako Atlanticky spojenec a hlavny kolonizator
Ameriky,ma ten isty Dvojfarebny system JEDNEJ POLITICKEJ STRANY
vlastnenej Rothschildovskym City of London, v zahybe Temze v tvare
zenskeho lona,co zidomurari tajne dodrziavaju pre nezasvatenich do
antickych astronomii....Takze nas odpor voci EU je spravny a treba sa
cim skor vyslobodit z tohoto vrazedneho Gulagu narodov!!!
|
|
Volby Sklamaný | Pridané: 06.03.2016, 10:55 |
už len toto nám chýbalo :( fasista v parlamente, len jeho vizitka je,
ako to vyzerá BB kraji. Prisli o kopec penazí s eurofondou
len jedno ma zatial teší že tam nieje KDH :D
ak pravica zloží vládu, tak sa tešme .... otvorí sa zákoník práce,
stupne cena za energie.... adt
|
|
RE:volby Slavian Slav | Pridané: 06.03.2016, 21:10 |
Trollko, fasizmus je Latinskeho povodu kde ' fasces' znamena
uniu,spojitost,zvaz...Takyto zvaz sipov aj so sekerou je na
jerUSAlemskej 10 centovke,ale aj v niekolkych federalnych instituciach
jerUSAlema...Aj Svatopluk podal pruty jeho synom, a nasa doterajsia
plutokracia ho nenazvala fasistom...No svojim sposobom bolo fasisticke
ZSSR na cele s jeho vladnucou stranou,do ktorej si Fico podal kedysi
prihlasku ako verny sluha gulagom a vrazdeniu,az po Jachymovske
rontgeny...A takouto Uniou je aj dnesny jerUSAlem z 50.statov na
Dracom-Hadom a zenskom kontinente(Ama-rika)...Inou Uniou-Zvazom bol
ten zidobolsevicky, v tichosti rozobrany cerveno-Modrou lozou a
posunuty ako negativny pol nasho DVOJ-polarneho sveta do Bruselu,ako
EU, dnesny moderny Gulag zajatych narodov...Byvaly pozitivny pol, v
ktorom sa kedysi pocas Precesie Zemskej osi nachadzal spominany
jerUSAlem, sa v zavistlivej tichosti yankeov(Gringos) posunul do Ciny
a na Daleky Vychod,odkial zacina staronovy cyklus Osvietenia
narodov,Cinania nazvali ako Tao-Chod nebies...nakvaseny a zahivajuci
jerUSAlem je na jasnom pochode do duchovnej a ekonomickej tmy a
chaosu,zatialco nad Cinou a Ruskom Dalekeho Vychodu vychadza nove
slnko a nova nadej pre cele ludstvo!!! Karty sa obratili a imperia si
vymenili polarity...JerUSAlem je dnes jasnou RISOU ZLA a
negativity,vojen a politickych machinacii kde zomieraju miliony
nevinnich ludi...Najhorsie na tom je,ze nase drahe a krasne Slovensko
bolo zasa zavlecene na PREHRAVAJUCU stranu a do Gulagu narodov...LS NS
je vizionarska strana nasej buducnosti...A my,radovi ludia ocistime
nasu krasnu zem od internacionalistickeho hnoja dvoch farieb,Cervenej
a Modrej,ktora uz 25 rokov kvasi a hnije v nasom narode pod falosnym
stitom "demokracie"...Su to iba demoni a rat-potkany...Svorne
napred,nedame sa!!!
|
|
RE:RE:volby Karol | Pridané: 10.03.2016, 10:42 |
"Rub a rezaj..........."
|
|
RE:volby Slavian Slav | Pridané: 06.03.2016, 20:44 |
Konecne sa cosi pohlo v dusiach Slovakov a pochopili ze treba ukoncit
tunelovanie, rozkradanie a prednostne tendre JEDNOU stranou dvoch
farieb,Cervenych a Modrych trollov...Za 25 rokov tak ozobracili
Slovensko,ze len nenormalny a slepy clovek mohol ci moze hlasovat za
Smer(do priepasti) a Modru "opoziciu" megazlodejov...Som dlhodobym
sympatizantom LS-NS, pre jej program,pravdu k ludom,cisty stit, ako aj
len ten najlepsi zaujem o Slovensko a radovich Slovakov-vacsinu!
Vcerajsie volby dali konecne rozkradacov a tunelarov na cestu do
smetiska Slovenskych dejin...dufam ze v predcasnych volbach a v
"2.kole",Slovensky volici tam posunu arogantny Smer,ako aj jeho
"opoziciu"od SaSky cez Olano,Siet,SMK atd., az po to najposlednejsie
KDH,ktore na tom smetisku aj s L.Kanikom uz je-aby sa vsetci mohli
pekne a spolu hrabat v ich vlastnych vykaloch a nie valovoch,ako
doteraz...Slovensko im teraz jasne ukazalo kam smeruje ten ich Smer a
vsetcimegazlodeji...Gratulujem,LS NS, Ludova a Nasa strana, a nie
"Kotlebova strana",ako to zufali odporcovia a nenavistny presstituti
prezentuju pologramotnym ktorych vychovaval ich system "Ak
nekradnes-okradas svoju rodinu"
|
|
RE:RE:volby Slavian Slav | Pridané: 06.03.2016, 20:48 |
Presstitutske Ne-Aktuality.sk sme zdeklasovali, nasou jasnou podporou
pre LS NS pred volbami...Zacali nas filtrovat,blokovat a zmazavat,
lebo citili a pochopili ze uz davno pred volbami prehrali!!!
|
|
RE:volby Noa | Pridané: 06.03.2016, 11:48 |
Eu fondy dostane ten kto suhlasi s tym co mu bude nariadene, alebo
prispeje z toho niekomu na novy bazen, lebo do stareho sa uz nezmesti.
Kotleba nesuhlasil s podmienkami za akych by fondy dostal. Volila som
ho a nie som nast rocna ako to prave na rtvs vyhlasil ,,odbornik,,
cesky mluvici, ze ho volili stredoskolaci. Volby su anonymne, teda aj
vek volica....
|
|
RE:RE:volby Slavian Slav | Pridané: 06.03.2016, 21:47 |
S tymi Eurofondami je to ako u parazita Sorosa: Najprv okradne ten ci
onen lud ci narod, a potom ich nuti ako Pan Mikulas zrat Eurofondove
omrvinky z jeho ruk...A este si hovori aj to,ze je "filantrop"(skor
filcka)...
|
|
RE:RE:volby Slavian Slav | Pridané: 06.03.2016, 21:44 |
Talmudicky tah proti nenavidenim oponentom ako je LS NS a pan Kotleba,
vzdy zacina assasinaciou(vrazdou) charakteru...A ak su ohrozene ich
zivotadarne zaujmy, tak sa vydavaju na cestu fyzickej likvidacie im
nepohodlnych osob...To iste plati aj o politickych stranach ktore
Medzinarodny chazar nenavidi,zvlast ak su narodne(!) zamerane!!!!
|
|
Volim Kotlebu Sternlein | Pridané: 05.03.2016, 10:47 |
Len doplnim Kamilu. Ja uz 5-ty rok mam mesacny prijem 0€, som vedena
na UPSVaR. Vraj nemam narok na ziadne davky a urcite nie som jedina.
Asi nepotrebujem jest vobec, ani zit podla statu. Keby som mala inu
farbu pleti, tak mam narok na vsetko. Som diskriminovana vekom. Hoci v
Ustave je pisane ze clovek nesmie byt diskriminovany vekom, pohlavym a
bla bla, no vlada schvali diskriminacny projekt EU XXI o
zamestnanosti. Vobec neviem, naco mi je VŠ diplom. A naozaj nie som
jedina Slovacka/Slovak v takejto situacii.
|
|
RE:Volim Kotlebu StadoFacek | Pridané: 07.03.2016, 20:39 |
Krompáč alebo lopatu. Vyber si a nečakaj zľutovanie.
|
|
Volim Kotlebu Sternlein | Pridané: 05.03.2016, 10:45 |
Len doplnim Kamilu. Ja uz 5-ty rok mam mesacny prijem 0€, som vedena
na UPSVaR. Vraj nemam narok na ziadne davky a urcite nie som jedina.
Asi nepotrebujem jest vobec, ani zit podla statu. Keby som mala inu
farbu pleti, tak mam narok na vsetko. Som diskriminovana vekom. Hoci v
Ustave je pisane ze clovek nesmie byt diskriminovany vekom, pohlavym a
bla bla, no vlada schvali diskriminacny projekt EU XXI o
zamestnanosti. Vobec neviem, naco mi je VŠ diplom. A naozaj nie som
jedina Slovacka/Slovak v takejto situacii.
|
|
RE:Volim Kotlebu Alana | Pridané: 07.03.2016, 10:59 |
Pani Kamila má pravdu. V našom štáte je postarané len o tmavšiu farbu
pleti. My jasnejšej pleti musíme len drať a platiť odvody. Konečne sa
slováci odhodlali na zmenu. Pracujúci človek zarobí okolo 450 € a pri
chajde "pracujúci" dostane okolo 900 € - SOCIÁLNU DÁVKU. To kde sme?
Je to na hlavu postavené.
|
|
RE:RE:Volim Kotlebu Karol | Pridané: 10.03.2016, 10:46 |
Pani Kamila ešte neodviedla žiadne odvody
|
|
Už bolo dosť kradnutia Jaro | Pridané: 05.03.2016, 04:29 |
Jedine Kotleba !!!
|
|
Lebo je to Najlepšie čo Doma Mame Pehy 242 | Pridané: 04.03.2016, 21:52 |
Volime s Priateľmi 19 čiže Mariana Kotlebu Stranu ĽSNS
|
|
RE:Lebo je to Najlepšie čo Doma Mam Johnny | Pridané: 05.03.2016, 11:04 |
Neuveritelne kolko ludi ma nasrate v hlave a voli toho nacka....
|
|
RE:RE:RE:Lebo je to Najlepšie čo Do Au au | Pridané: 15.03.2016, 16:36 |
No životopisom to nemáme ďaleko od seba, ale vymeniť pozdrav "Práci
česť" za "Na stráž" ..... je choré!!!! Vymeniť Ľudové milície za
domobranu .... choré a veľmi nebezpečné!!!! Viď. odstupujúci poslanec
Kotlebu. Neviem meno. Nevyhovárajte sa, volili ste ho a koľko takýchto
ukrytých agresívnych členov má strana ĽS NS? Sami neviete. Možno raz
zaútočia na Vás, Vaše deti, vnúčatá.... Oni si dôvod nájdu, či už
preto, že si adoptujete cigánske dieťa, či sa príbuzný zoznámi s
človekom inej pleti, rasy.... Ale vy im dávate moc!!! Vy ich usádzate
do parlamentu.... Čo keby sme začali uvažovať nad vzdelanými a
schopnými ľudmi.... Máme ich veľa, ale nevolíme ich, lebo sú pre nás
málo agresívni a málo populistickí. Tu je problém. V zúrivosti, zlosti
ich neodhalíme....
|
|
RE:RE:Lebo je to Najlepšie čo Doma Vilo Petersky | Pridané: 09.03.2016, 18:25 |
Počúvaj "Johny". To fakt si myslíš, že tí ktorí volili LSNS majú
"nasraté v hlavách"? Nasraté máš Ty, ale v spodkoch, keď sa skrývaš za
"Johny".
Buď frajer a napíš svoje krstné meno a priezvisko. Neboj sa nkto Ťa
nepríde presviedčať o tej Tvojej pravde. Len neurážaj voličov LSNS,
konkrétne aj mňa osobne. Mám 54 rokov, vysokoškolské vzdelanie,
podnikám 19 rokov a myslím si, že úspešne. Nemáš na to, aby si
hodnotil voličov LSNS. Nie sú to len mladý prvovoliči, ktorí nemajú
ten "správny rozhodovací SMER", sú to aj voliči, ktorí si pamätajú na
povinné pozdravy v školách, na pracoviskách, úradoch a podobne - "Česť
práci!". Ktorí boli predchodcami dnešných eurodemokratov šikanovaní a
prenasledovaní za to, že si dovolili otvorene prezentovať a
praktizovať svoju vieru. Tí, ktorí boli svedkami skotočností, že
občania tmavšej pleti museli pracovať a nie ako teraz sa nám škeriť z
obrazoviek televíznych prijímačov, že len debili pracujú a makajú na
to, aby oni si mohli raz za mesiac vyzdvihnúť poctivo im patriace
peniaze. Takže "Johny", ja nemám nasraté v hlave ale proím Ťa,
nezabudni môj príspevok onálepkovať ako prejav RASISTU a XENOFÓBA!!!
|
|
RE:RE:Lebo je to Najlepšie čo Doma Slovak | Pridané: 06.03.2016, 21:51 |
Zelam ti cely zivot prezit pod tymi parazitmi co volis a vyberaju ti
vacky a ty im este dakujes a volis a volas po ich "laskavostiach"...No
je jasne ze aj ty mas Ruzove gatky a ponozky,lebo peries cervene s
modrou...
|
|
Volim č. 19 Kamila | Pridané: 04.03.2016, 13:55 |
Zažila som komunizmus i začiatok tzv. demokracie. Slovák je pracovitý
človek, len pláty máme tzv. žobračenky. Ja neviem či naši terajší
poslanci vedeli žiť zo 400 € výplaty, z ktorých žije obyčajný
pracujúci človek.
Chcela by som aby sa to zmenilo. Aby aj Slovák a Slovenka boli ludia a
nie pracujúce automaty za pár šupiek. A tí čo už roky berú podporu a
ešte sú podporovaní len preto že majú inú farbu pleti, nie sú stíhaný
a nemusia pracovať, ale my ostatní ich musíme živiť stálym zvyšovaním
odvodov. Pán Kotleba treba sa pozrieť aj na tie ženy ktoré sú vo
verejnej správe, tie platy sú naozaj nízke. A čo sa týka poslancov v
parlamente neviem prečo má taký človek plat nad 3000€ a ja musím žiť
zo 400€, čo on má iný žalúdok ako ja???
|
|
Naše Slovensko Dedo Jozef | Pridané: 03.03.2016, 23:30 |
ĽSNS som volil pred štyrmi rokmi. Mal som obavy, že ľudia na
Slovensku, hlavne tí mladší, budú stále viac a viac oblbnutí tým, čo
im vládna moc prostredníctvom svojich médií podsúva. Dnes sa ale teším
z toho, že to až také zlé nie je. Verme preto spolu, že ĽSNS bude po
5. Marci v parlamente a prebudí slovákov z apatie.........
|
|
Jednoznacne Aja | Pridané: 02.03.2016, 17:54 |
Volím Kotlebu
|
|
RE:jednoznacne Maria | Pridané: 05.03.2016, 04:25 |
Volim Kotlebu jednoznacne
|
|
Jednoznačne Mimi | Pridané: 01.03.2016, 20:45 |
PĂ či sa mi VĂ š program,už som sa rozhodla,držím palce,prajem veľa
voličov .
|
|
Jednoznačne kotleba Tomas | Pridané: 01.03.2016, 18:42 |
Verim ze vihraje kotleba a drzim palce.
|
|
ĽSNS Juraj | Pridané: 01.03.2016, 16:42 |
Za boha a za národ.! Volím pána Ing.Mgr Mariana Kotlebu a držím palce
|
|
č.19 Vlado | Pridané: 29.02.2016, 13:14 |
Bez diskusie ĽSNS - niet o čom debatovať.
|
|
Volím č. 19 Katarína | Pridané: 29.02.2016, 13:11 |
Jednoznačne a nad iným ani neuvažujem.
|
|
Volim kotlebu Norby78 | Pridané: 28.02.2016, 18:35 |
Volím Kotlebu , verím ze vyhrajú a že sa to na Slovensku konečne zmení
k lepšiemu.
|
|
... Matt | Pridané: 28.02.2016, 16:03 |
som za ...ale pri tej obnove korune by to ako vyzeralo??? neverim tomu
zeby sa menila v takom istom kurze ako ked sme prijimali euro
|
|
RE:...návrat ku korune Brano | Pridané: 04.03.2016, 13:03 |
Mala by sa zaviest slovenská koruna ako paralelná mena ku euru
zamenitelná za euro v kurze 1:1. Euro by mohlo zostat tak ako je, nech
si ho nechajú, obidve meny by mohli fungovat súčastne. Bola by to
vlastne slovenská koruna krytá eurom. Len škoda že týmto veciam takmer
nikto nerozumie.
|
|
RE:RE:...návrat ku korune Karol | Pridané: 10.03.2016, 10:51 |
perfektný nápad žiačika MŠ
|
|
RE:RE:...návrat ku korune Slavian Slav | Pridané: 06.03.2016, 22:19 |
je ten toaletny US dolar kryty zlatom ci inou menou? Akurat tak
nuklearnym odpadom v sudoch ulozenych do Fort Knox,KY,ako aj na
Manhattane,Liberty Street 33,5 poschodi komor pod zemou kde udajne
sidli ta ich ne-Federalna Rezervna Banka,ktorej zlatom su ti pracujuci
ludia chodiaci denne ponad tu "Banku-Ludovita Kanku"...
|
|
RE:RE:...návrat ku korune Slavian Slav | Pridané: 06.03.2016, 22:15 |
Ani nie tak kryta Eurom,ale skor tymi pozlatenymi hviezdami,kedze
narodne meny su skor kryte ludom a jeho pracou-vykonnostou ekonomiky a
nie zlatom...par lidrov narodov to uz dokazalo a potvrdilo...Zlatom
kryta mena je len podvod Ciernych baronov v nenarodnych a nadnarodnych
bankach...nase Slovensko take banky neplanuje...
|
|
volim kotlebu Lucia | Pridané: 26.02.2016, 19:10 |
Dufam ze volby vyhrate drzim palce
|
|
Až na tie zbrane Maco | Pridané: 25.02.2016, 23:25 |
Z tých úplne legálnych zbraní mám zmiešané pocity. Aby to nedopadlo
ako v USA. Strieľajú sa tam ako prasatá ! Asi by som radšej v práve
pritvrdil zo strany justície. Inak s programom plne súhlasím a držím
palce.
|
|
RE:až na tie zbrane Slavian Slav | Pridané: 06.03.2016, 22:24 |
V americkom jerUSAleme nikdy nefiltrovali tie "prasata" az do
80.rokov,ked im volne predavali akekolvek strelne a utocne zbrane
aspon po dve starocia...Na Slovensku by to mohlo fungovat uplne inak a
pod prisnym dozorom po mnohich psychotestoch...Ved "prasce" sa najdu
vsade,aj napriklad v dnesnej vlade SR,ako aj NR SR, co sa znacne zmeni
a zuzi po terajsich volbach,ako aj obsah ich valovov...
|
|
RE:až na tie zbrane Brano | Pridané: 04.03.2016, 13:09 |
Nezveličuj, ano z USA často idú správy o strielaní na verejnosti...ale
príčina neni vo vlastnení zbraní...aj u nás Harman v Dev.N.Vsi
strielal...strelca k tomu vždy niečo doženie...zákaz vlastnenia zbraní
je to isté ako zákaz používania zápaliek a zapalovačov lebo sa s nimi
dajú spôsobit milionovépožiare. Je správne že sa rozmýšla nad tým aby
ludia mohli vlastnit zbrane tak ako v USA, v našej vzorovej
"demokracii":-)))
|
|
Budem volit pana Kotlebu Erik | Pridané: 25.02.2016, 18:48 |
Dookola volíme tie iste strany dajme možnosť aj novím stranám.
|
|
Voľby 2016 Lia | Pridané: 25.02.2016, 10:26 |
Len dúfam, že sa ľudia prebudia z apatie a pôjdu voliť, pretože dnes
je situácia iná ako pred pár rokmi.. český prezident to povedal veľmi
výstižne, čo nám, teda nielen Slovákom, hrozí ...
http://www.hlavnespravy.sk/prisne-tajne-co-povedal-cesky-prezident-mil
os-zeman-v-bratislave-o-migrantoch/748028
|
|
Volím Mariána Kotlebu Oľga | Pridané: 24.02.2016, 12:30 |
Po roku 1989 ani jedna strana neurobila nič pre slovákov, keby splnili
len tých 10 bodov vo svojom programe, žilo by sa nám lepšie. Moja
voľba je jasná!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
RE:volím Mariána Kotlebu A PETRAS | Pridané: 06.03.2016, 14:06 |
ty mozes kokoty fajcit a najprv hytlerovi a potom mne a mozno este sa
dozijes 4roky viac ne
|
|
RE:RE:volím Mariána Kotlebu Pavel | Pridané: 08.03.2016, 21:14 |
moje rec
|
|
RE:volím Mariána Kotlebu Štefan | Pridané: 25.02.2016, 12:54 |
Je to smutné čo sa deje na svete.Slováci sú dobrí a pracovitý
národ,stále nás niekdo vykorisťuje a okráda.Bolo by na čase aby
Slováci mohli žiť na úrovní a šťastne v tejto prekrásnej krajine.Za
tie žobračenky čo nám dávajú ani tí utečenci tu nechcú ísť.Ja už som
starí pán a je mi smutno že som sa narobil ťažko 40 rokov a po
rozdelení nás okradli obe krajiny,za 300 euro sa nedá žiť.Všade
korupcia podvod rozmohli sa ako parazity,od Mečiara až po Fica.Nikdo
nevráti ľudom peniaze čo rozkradli na Alvek,BMG a iné a užívajú
si.Nikdo ich nepotrestá,aj Justícia je skorumpovaná,tam sa kradne
najviac,všetkým treba všetko zobrať a dať poctivým
ľudom,matkám,sestričkám v Nemocnici, Dôchodcom.Volím Mariana Kotlebu
nech žije naše krásne Slovensko Ďakujem.
|
|
RE:RE:volím Mariána Kotlebu Marian | Pridané: 03.03.2016, 17:10 |
I choose Marian too.
Som mlady clovek (21r.) tiez ma to tu nebavi za 300e robit...
paraziti sa maju lepsie ako slusni ludia to kde SMERUJEME?
Suhlasim s vami , Marian na HRAD
|
|
Volebný program Lia | Pridané: 24.02.2016, 12:26 |
je skvelý, držím palce a nech nám všetkým Pán Boh pomáha!
|
|
Program Zuzana | Pridané: 24.02.2016, 07:27 |
Volebný program sa mi páči a budem voliť Mariána! Žiadny fašista nie
je, má pravdu v každom postoji ...aj keď, neverím veľmi, že sa im
podarí SR dať do laty, ale uvidíme čo bude.
|
|
Nikdy fasisti Robin | Pridané: 22.02.2016, 13:28 |
cital som vás program,fasisti nikdy nevyhraju,je to odporné co vsetko
mate v programe,ste sialenci fasistický,fuj je mi z vas spatne
|
|
RE:nikdy fasisti Slavian Slav | Pridané: 06.03.2016, 22:25 |
Verim ze tento "gojo" sa po vcerajsich volbach dnes uz obesil...
|
|
RE:nikdy fasisti Naše Slovensko | Pridané: 26.02.2016, 23:51 |
Čo ti je odporne?Ty si určite buzik rom alebo vstavaš o 10:30 a mamina
ti robi ranajky.Určite si honiš nad Ficovou fotečkou.Že mam pravdu?!
Ty lapaj jeden!!! Fuj-fuj-fuj.
|
|
RE:nikdy fasisti Lia | Pridané: 25.02.2016, 10:28 |
Tak to by musel byť fašistom každý, kto chce spravodlivosť pre
Slovensko a občanov, napríklad aj taký Štúr či Štefánik... !!!???
|
|
RE:nikdy fasisti Karol | Pridané: 23.02.2016, 10:28 |
Jedine Marian dokaže zachraniť Slovensko sa uvedom a ked ne tak chod
dalej voliť zlodejov ktorych nezaujima nikto a ani TY
|
|
RE:nikdy fasisti Jezza | Pridané: 22.02.2016, 17:55 |
Tak choď voliť slniečkárov
|
|
RE:RE:RE:nikdy fasisti Antifa | Pridané: 24.02.2016, 20:22 |
slniečkári = ľudia platení iným štátmi a ich nadáciami, navonok
spravodliví, no v skudočnosti presadzujúci cuzie záujmy a " tloušťku
své peněženky"
|
|
RE:RE:RE:nikdy fasisti Antifa | Pridané: 24.02.2016, 20:15 |
slniečkári = ľudia platení iným štátmi a ich nadáciami, navonok
spravodliví, no v skudočnosti presadzujúci cuzie záujmy a " tloušťku
své peněženky"
|
|
RE:RE:nikdy fasisti Miroslav | Pridané: 22.02.2016, 20:01 |
Vysvetlite pojem slniečkári, celkom ma to zaujíma. :D
|
|
Volím číslo 19 Petra | Pridané: 21.02.2016, 20:12 |
Po prečítaní volebného programu, ktorý pán Kotleba ponúka som ostala
nadšená a som za. Hlavne ako jediný rieši cigáňov. Nie je to o
rasizme, fašizme, ten kto s nimi nie je v bezprostrednom kontakte
alebo s nimi nemá skúsenosť nech sa k tomu ani nevyjadruje, lebo nevie
o čom hovorí. Kotleba to vie a dúfam, že tieto voľby zvíťazí. Má môj
hlas a veľmi mu fandím. Do toho!!!
|
|
RE:Volím číslo 19 L19 | Pridané: 23.02.2016, 09:59 |
Súhlasím, nikdy mu nedávajú priestor na vyjadrenie iba na neho kydajú
a nedajú mu mediálny priestor sa obhájiť. Stojí za to zamyslieť sa
prečo asi? Boja sa, že sa ľudia dozvedia prečo koná ako koná a aké
úspechy má zatiaľ za sebou.
|
|
Volby Agi | Pridané: 19.02.2016, 15:51 |
drzim vam palce a verim tomu a dufam, ze tieto volby vyhrate, pokial
p. Kotleba skutocne chce presadit to, co preferuje, ja som za, aby sme
konecne odisli z EU, zbavili sa NATO, sme krajina, ktora je schopna
obnovit polnohspodarstvo a vlastnu vyrobu, dokazeme byt sebestacna
krajina, nepotrebujeme, aby nam tu boli dovazane produkty, ktore nam
len sposobuju choroby. Postavme sa na nohy a dokazme tym parazitom, ze
dokazeme aj fungovat sami, mame na to . Uz sa nenechajme nikym
ovladat, ved nie sme ovce...
|
|
Tzv.DPH /tzv.dan z pridanej hodnoty Nahnevany | Pridané: 28.01.2016, 18:14 |
Politicka strana, ktora uverejni nasledovne ziska v parlamentnych
volbach 2016 na Slovensku dvojciferny percentualny vysledok.
/zaokruhlene na cele percenta/.
Tzv.DPH /tzv.dan z pridanej hodnoty/ je sama o sebe podvod.
Od roku 1993 sa pod zamienkou dane z pridanej hodnoty /DPH/ v
skutocnosti rafinovane skryva momentalne prevazne 20%-na dan z netto
ceny /sumy/ tovaru, komodity, nehnutelnosti, sluzby, platby . . . a ta
je, co sa tyka financnych prostriedkov, nasobne vyssia ako vlastna dan
z pridanej hodnoty /DPH/.
Netto cena a pridana hodnota su dve diametralne sa od seba odlisujuce
veliciny. Pri kalkulacii s tzv.DPH /tzv.danou z pridanej hodnoty/
prichadza k zamene tychto dvoch roznych velicin. Porusene su zakony
najvyssie, prirodne v tomto pripade matematicke.
Pocnuc rokom 1993 sa na prislusnych fakturach, danovych dokladoch,
platobnych dokladoch, pokladnicnych dokladoch /blockoch/ a.p.,
pozaduje, dokonca sa pod vyhrazkami a sankciami prikazuje platba dane
z pridanej hodnoty /DPH/, inkasuje sa vsak de facto spominana dan z
netto ceny /sumy/, takato netto cena /suma/ je tiez oznacovana ako
zaklad dane alebo cena /suma/ bez DPH. Dan z netto ceny /sumy/ resp.
dan zo zakladu dane alebo dan z ceny bez DPH je financne znacne vyssia
ako samotna dan z pridanej hodnoty /DPH/.
Zo strany MF SR, FS SR, Financneho riaditelstva, Danoveho
riaditelstva, danovych uradov ako aj zo strany takej Financnej policie
je to podvod na obcanoch.
|
|
RE:Tzv.DPH /tzv.dan z pridanej hodn Miro | Pridané: 04.03.2016, 14:15 |
más pravdu de facto je u nas dan z priadenej hodnoty rovna dane z
obratu (nie z pridanej hodnoty).
Ale ja by som mal este inú poznámku. To co zaviedol Fico na stavebne
prace - rozumej prenos dan.povinnosti na prijímatela stav.prác z
dovodu kauzy Váhostav by sa malo zaviest na uplne vsetko.
Výsledkom by bolo ze platitelia DPH by si vystavovali inému
platitelovi DPH faktúru bez DPH a prijmatel tohto tovaru alebo sluzby
by statu odviedol DPH a aj by si nárokoval na vrátenie DPH (ak ma na
to nárok).
Potom by sa nestávalo ze firmy ktoré su jedna ruka s vládou NIE SU
KONTROLOVANE DANOVYMI URADMI, ktoré im nadmerné odpočty vracaju bez
kontroly - a to si v tych odpoctoch mozu navymyslat uctovne pripady...
skonci vlada tak skonci aj firma :)
|
|
RE:Tzv.DPH /tzv.dan z pridanej hodn Brano | Pridané: 04.03.2016, 13:17 |
Super postreh, toto si občania nevšímajú ,lebo tomu takmer nikto
nerozumie. Moj návrh je aby bola v štáte iba jedna jediná daň a to DPH
a jej percentuálnu výšku by určoval štát každý rok. Žiadne iné dane
nie sú potrebné.
|
|
RE:Tzv.DPH /tzv.dan z pridanej hodn NavajaMM | Pridané: 28.01.2016, 23:38 |
Daň z pridanej hodnoty je možno nie práve najšťastnejší názov, no
občania nie sú platiteľmi dane. DPH nahradila bývalú daň z obratu,
ktorá bola presne daňou z ceny tovaru alebo služby. Daň z obratu
odvádzali len obchodníci na konci reťazca, keď predali produkt
maloodberateľovi. Štát chcel urýchliť príjem z tejto dane a preto
vymyslel DPH - platí sa pri každej obchodnej transakcii ako postupne
rastie cena medziproduktov až po konečný produkt. Pre občanov nie je
žiadny rozdiel v tom, či by existovala daň z obratu alebo dnešná DPH.
Dokonca súčasná DPH je trochu odolnejšia voči daňovým podvodom a
únikom.
|
|
RE:volby Macka | Pridané: 29.03.2016, 15:37 |
pan Kotleba, len nekradnite, to Vam zabezpeci este viac hlasov
|
|
RE:RE:RE:Tzv.DPH /tzv.dan z pridane Kajusha | Pridané: 05.03.2016, 18:32 |
Za boha a narod jednoznacne volim Kotlebu :)
|
|
Volby Natalia | Pridané: 05.03.2016, 00:56 |
nepozerala som ziadne diskusie, nezaoberala som sa zmanipulovanymi
prieskumami, neriesila som clanky dehonestujuce tuto stranu a vecer
pred volbami som za to aj vdacna, staci mi vediet kto ste co ste aky
mate program a moj hlas ako aj hlas nespocetne vela ludi v mojom okoli
mate na 100 percent :) drzim palce :) spolocne za narod spolocne za
slovensko. P.S aj vam sedi Samo Chalupka- Mor ho na tieto slovenske
casy? :D asi je to nadcasova basen :P
|
|
RE:RE:RE:RE:Tzv.DPH /tzv.dan z prid Brano | Pridané: 04.03.2016, 13:21 |
Toto patrilo Viere nižšie.
|
|
RE:RE:RE:Tzv.DPH /tzv.dan z pridane Brano | Pridané: 04.03.2016, 13:19 |
A čo tým chcela autorka povedat????
|
|
RE:RE:Tzv.DPH /tzv.dan z pridanej h Viera | Pridané: 19.02.2016, 07:00 |
Daň z pridanej hodnoty (DPH) je daň, ktorej podliehajú tovary a
služby. DPH platí každý konečný spotrebiteľ, ktorý si daný tovar alebo
službu zakúpi.
Daň z pridanej hodnoty upravuje zákon č. 222/2004 Z.z. o dani z
pridanej hodnoty.
DPH sa vzťahuje na dodanie tovaru alebo služby a na nadobudnutie
tovaru alebo služby v tuzemsku (na Slovensku) z iného členského
štátu.
Aké sú sadzby DPH a na aké tovary a služby sa vzťahujú
Základná sadzba dane na tovary a služby je 19% zo základu dane.
Na tovary uvedené v prílohe č. 7 zákona sa uplatňuje znížená sadzba
dane 10% zo základu dane.
Na tovar vyrobený a uvedený na trh podľa osobitných predpisov podľa
prílohy č. 7a sa uplatňuje znížená sadzba dane 6 % zo základu dane.
|
|
|